EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۵۳۲

هیئت مذاکره کننده ایران راهی تهران شد

محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با "هیثم بن طارق" سلطان عمان و "بدر بوسعیدی" وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

هیئت مذاکره کننده ایران راهی تهران شد

محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

در پی سفر هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکره‌کننده با آمریکا به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار