از «اسپاتیفای رپد» چه میدانید؟
این روزها «اسپاتیفای رپد» به عاملی تبدیل شده که بسیاری از افراد، شخصیت و سلیقه خود را با آن تعریف کنند.
یکی از ویژگیهای جذاب پلتفرم محبوب اسپاتیفای به نام «اسپاتیفای رپد» هر ساله در ماه دسامبر منتشر میشود. این ویژگی به کاربران اطلاعات مفید و جالبی با توجه به الگوهای شنیداریشان میدهد. مثلاً اینکه کاربر در طول سال چند دقیقه را صرف گوش دادن به آهنگ کرده و چه خوانندهها و آلبومهایی را بیشتر گوش کرده است.
بهصورت خلاصه، اسپاتیفای رپد به عاملی تبدیل شده که بسیاری از افراد شخصیت و سلیقه خود را با آن تعریف کنند.

امسال، علاوه بر تمام این اطلاعات، به هر شخص، سنی هم نسبت داده شده است؛ مثلا بعضیها « ۱۰ ساله» شدهاند، بعضی «۲۰ ساله» و بعضی هم «۶۰ ساله». این سن به این بستگی داشته که کاربر بیشتر آهنگهای قدیمی گوش داده یا جدید.
با وجود امکانات متعدد این پلتفرم، اسپاتیفای رپد به یکی از مهمترین دلایل خرید اشتراک توسط کاربران تبدیل شده و هر سال توجه بخش بزرگی از جامعه علاقهمند به موسیقی را به خود جلب میکند.