وزیر اسبق امور خارجه گفت: مذاکره با آمریکایی ها و دو جنگ با آنها و صهیونیست ها و کودتای حساب شده و مذاکره بعد از جنگ نشان میدهد که حکمرانی پنهانی آمریکا صرف نظر ار شخصیت این ادم که شاید ادم هم نباشد، در حال کار است و چه می کند.
وزیر اسبق امور خارجه گفت: مذاکره با آمریکایی ها و دو جنگ با آنها و صهیونیست ها و کودتای حساب شده و مذاکره بعد از جنگ نشان میدهد که حکمرانی پنهانی آمریکا صرف نظر ار شخصیت این ادم که شاید ادم هم نباشد، در حال کار است و چه می کند.
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان با بیان این که ترامپ در اقدام اخیر خود علیه ایران نه در شروع آن و نه در خروج راهبردی نداشت، گفت: معتقدم باید محاصره شکسته شود یک ماه است آمریکاییها محاصره دریایی را ایجاد کردهاند اما اگر وارد جنگ شدند، این ما هستیم که باید جنگ زمینی را شروع کنیم که با اشغال یک یا دو پایگاه آمریکاییها همراه است.
وزیر پیشین امور خارجه گفت: به رئیس هیئت بحرین گفتم دعا کنید که جنگی در نگیرد اما اگر جنگ دیگری در بگیرد و شما مجدداً تسهیلات پایگاهی آمریکا را در کشور خود در اختیار آمریکایی ها بگذارید، بدانید آنچنان میزنیم که نام خود را فراموش کنید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارتباط با طرف هایی که احیانا حرف یا پیامی از سوی آمریکا می آورند به معنای مذاکره ما با آمریکا نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بااشاره به فعالسازی مکانیسم ماشه گفت: آمریکا از آغاز تشکیل پرونده هستهای ایران بنای رفع تحریم نداشت.
وزیر پیشین امور خارجه در واکنش به گزارش اخیر آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: آقای گروسی پیش از این ثابت کرده بود با اسرائیل در ارتباط است.