وزیر نفت عازم هند شد
وزیر نفت امروز برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی گروه بریکس عازم هند شد.
محسن پاکنژاد، وزیر نفت امروز برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی گروه بریکس عازم هند شد.
در این نشست، موضوع توسعه پایدار در بخش انرژی و گسترش همکاریهای اعضای بریکس بررسی میشود.
وزیر نفت همچنین در این سفر با همتای هندی خود دیدار و درباره همکاریهای دوجانبه در حوزههای نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفتوگو میکند. توسعه همکاریهای انرژی میان ایران و هند از محورهای اصلی این سفر اعلام شده است.