متخصصان روساتم طی هفتههای آتی به نیروگاه هستهای بوشهر بازمیگردند
مدیرعامل شرکت روساتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفتههای آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازمیگردند.
«الکسی لیخاچف»، مدیرعامل روساتم، در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.»
لیخاچف همچنین عنوان کرد که روساتم آماده حلوفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
منبع: ایسنا