چرا آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین موفق نیست؟
وزیر آموزش و پرورش با طرح این پرسش که چرا آموزشوپرورش در اجرای سند تحول بنیادین موفق نیست؟ از مدیران مدارس خواست تا نظرات خود را در این باره اعلام کنند.

به گزارش آوش، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش امروز (شنبه ۱۱ اسفند) در نشست هماندیشی با مدیران مدارس گفت: مدیر مدرسه، فرمانده اصلی نظام تعلیم و تربیت است و بیشترین نقش را در نظام تعلیم و تربیت ایفا میکند. پس فردی که بیشترین نقش را ایفا میکند، بیشترین چالشها نیز بر او مترتب است.
کاظمی افزود: نخستین هدف ما از برگزاری این جلسه این است که فاصله میان صف و ستاد را در نظام تعلیم و تربیت بدانیم و در گام بعدی به دنبال آنیم که بدانیم چگونه میتوانیم این فاصله را برطرف کنیم و سپس با توجه به تأکیدی که رئیسجمهور بر توسعه عدالت آموزشی دارند باید بدانیم که چگونه به این مهم دست یافت و تاکنون در دولت چهاردهم چه تدابیری در این راستا اتخاذ شده است.
او سپس به طرح این پرسشها که چرا آموزشوپرورش در اجرای سند تحول بنیادین موفق نیست؟ چرا خروجی این نهاد با انتظارات آموزش همخوانی ندارد؟ چه کنیم که موفق شویم و اشکال کار کجاست؟ پرداخت و از مدیران حاضر در جلسه خواست تا نظرات خود را اعلام کنند.