مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: با تمام توان در بازی فردا مقابل چادرملو حاضر خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.
مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: با تمام توان در بازی فردا مقابل چادرملو حاضر خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.