شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» بهطور موقت دو راکتور هستهای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیستمحیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بیسابقهای انجام میشود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است.
شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» بهطور موقت دو راکتور هستهای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیستمحیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بیسابقهای انجام میشود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است.