رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در جنگ ۴۰ روزه پس از استان تهران، مراکز درمانی خوزستان بیشترین تعداد مجروح را پذیرش کردهاند، از خدماترسانی رایگان به بیش از ۳۴ هزار مصدوم جنگ در کشور خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در جنگ ۴۰ روزه پس از استان تهران، مراکز درمانی خوزستان بیشترین تعداد مجروح را پذیرش کردهاند، از خدماترسانی رایگان به بیش از ۳۴ هزار مصدوم جنگ در کشور خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور از کشته شدن ۲ نفر و مجروحیت ۹۴۵ نفر در چهارشنبه سوری امسال خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور از آسیب به ۲۱۹ دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: تعدادی از این آمبولانس ها کامل از چرخه عملیات خارج شدند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در دیر رسیدن عوامل اورژانس به بیمار چندین عامل دخیل است؛ مثلا در شهر تهران در یک ساعت، عوامل تکنسین اورژانس در حدود ۱۰ منطقه در ماموریت هستند و اگر شهروندی در همان محدوده درخواست کمک کند، نمیتوانیم بگوییم آمبولانس نداریم.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: شرایط فعلی کشور شرایط خاصی است و پیشبینی ما این است که اگر شرایط، شرایط عادی باشد ما تا پایان نیمه اول سال آینده حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید را وارد ناوگان کشور کنیم و تقریبا ۲ سوم از ناوگان آمبولانس ما با خودروهای جدید جایگزین خواهد شد.