از میان اندک خبرهایی که در ماههای اخیر از شورای شهر تهران بیرون آمد، شاید هیچکدام به اندازه «رایگانسازی حملونقل عمومی» واکنشبرانگیز نبود.
از میان اندک خبرهایی که در ماههای اخیر از شورای شهر تهران بیرون آمد، شاید هیچکدام به اندازه «رایگانسازی حملونقل عمومی» واکنشبرانگیز نبود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مجانی بودن هزینه مترو و اتوبوسهای بی آر تی به دلیل روزهای جنگ بود و تا دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه استفاده از مترو و اتوبوس بی آر تی در تهران رایگان است.