وزیر امور خارجه بحرین در نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا گفت: ما از تلاشهایی که منجر به توقف خصومتها و امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران شد، استقبال میکنیم.
وزیر امور خارجه بحرین در نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا گفت: ما از تلاشهایی که منجر به توقف خصومتها و امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران شد، استقبال میکنیم.