ببعی قهرمان انیمیشن موفق این روزها
علت موفقیت این انیمیشن همکاری مجموعههای مختلف و اختصاصی بودن آن برای کودکان است که فهم و درک انیمیشن را برای کودکان آسودهتر میکند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آوش، محمدمهدی مشکوری تهیهکننده انیمیشن «ببعی قهرمان» که به تازگی اکران آنلاین خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: یکی از عوامل موفقیت سینمایی «ببعی قهرمان» این بود که مخاطب خود را پیدا کرد. انیمیشن «ببعی قهرمان» دقیقاً برای کودک ساخته شد و این موضوع به شدت در موفقیت آن تاثیر داشت. معمولاً برخی آثار برای کودکان ساخته میشود اما محتوای آنها برای بزرگسالان است. در این شرایط، کودکان نمیتوانند با انیمیشن ارتباط برقرار کنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت این انیمیشن، همکاری و همافزایی بین مجموعههای مختلف بود. سازمان هنری رسانهای اوج روی یک برند سرمایهگذاری کرد که پیشتر در شبکه پویا به محبوبیت رسیده بود. اوج همچنین در زمینه تبلیغات اقداماتی مؤثر انجام داد. تلویزیون و شبکه پویا هم با تولید آیتمهای خلاقانه به مخاطبان اطلاع دادند که نسخه سینمایی کارتون محبوبشان در قالب فیلم سینمایی اکران شده است. حوزه هنری و مشخصاً شرکت پخش بهمن سبز هم تلاشی وافر برای تخصیص سالن و بهتر دیده شدن این انیمیشن مبذول داشتند. در یک کلام همکاری منسجم در تولید و اکران، موجب موفقیت «ببعی قهرمان» شد و به فروش بالا دست یافت.
این تهیهکننده همچنین گفت: فروش سینمایی «ببعی قهرمان» نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان شد که رقم قابل توجهی است. این فروش نشاندهنده استقبال بسیار خوب مخاطبان از این انیمیشن است و باید چراغ راهی برای تولیدات بعدی شود. اینکه با برنامهریزی درست و هدفمند میتوان انیمیشنهای باکیفیت و پرفروش تولید کرد.
وی درباره میزان رضایت از اکران آنلاین «ببعی قهرمان» هم اظهار کرد: درباره اکران آنلاین، نمیتوانم نظر دقیقی بدهم اما به طور کلی وقتی برای یک اثر موج رسانهای ایجاد میشود، میتوان از آن برای اکرانهای مختلف استفاده کرد. میشد که اکران آنلاین نداشته باشیم و حدود ۶ ماه بعد همراه با تبلیغات مجدد این اکران انجام شود. امیدوارم که اکران آنلاین هم موفقیتهای مشابهی داشته باشد. متاسفانه بلای انتشار نسخه غیرقانونی، مثل دیگر آثار اکران آنلاین، همان روز اول دامن «ببعی قهرمان» را گرفت.
منبع: مهر