EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۶۲۴

شهباز شریف: مذاکرات صمیمانه‌ای با پزشکیان داشتم

نخست وزیر پاکستان همچنین نوشت: ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینه‌های مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.

شهباز شریف: مذاکرات صمیمانه‌ای با پزشکیان داشتم

محمد شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان با اشاره به دیدار خود با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانه‌ای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقه‌ای و اهمیت ادامه گفت‌وگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.

ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینه‌های مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.

از رهبری ایران به خاطر اعتماد مداومشان به پاکستان به عنوان یک دوست، همسایه و میانجی مورد اعتماد تشکر کردم.

پاکستان بر تعهد خود برای همکاری نزدیک با ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه برای دو کشور و کل منطقه تأکید دارد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار