شهباز شریف: مذاکرات صمیمانهای با پزشکیان داشتم
نخست وزیر پاکستان همچنین نوشت: ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینههای مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.
محمد شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان با اشاره به دیدار خود با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانهای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقهای و اهمیت ادامه گفتوگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.
ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینههای مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.
از رهبری ایران به خاطر اعتماد مداومشان به پاکستان به عنوان یک دوست، همسایه و میانجی مورد اعتماد تشکر کردم.
پاکستان بر تعهد خود برای همکاری نزدیک با ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه برای دو کشور و کل منطقه تأکید دارد.