EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۸۲۸

رئیس اسبق فدراسیون دوچرخه‌سواری درگذشت

احمد طلاکش، نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگذشت.

رئیس اسبق فدراسیون دوچرخه‌سواری درگذشت

مرحوم حاج احمد طلاکش، «نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران بعد از انقلاب اسلامی» بوده و در سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ ریاست فدراسیون را برعهده داشته است.

وی از پیشگامان و خدمتگزاران این رشته ورزشی بودند و نقش ارزشمندی در توسعه دوچرخه‌سواری کشور ایفا کردند.

مرحوم طلاکش، رئیس تربیت بدنی ارتش اصفهان نیز بوده و از پیشگامان توسعه این رشته در این استان نیز بوده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار