EN
به روز شده در
کد خبر: ۶۱۷۷۷
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تلاش داریم امکان ارائه شعارهای جدید و جسورانه را برای شرکت‌های تبلیغاتی فراهم کنیم

افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

تلاش داریم امکان ارائه شعارهای جدید و جسورانه را برای شرکت‌های تبلیغاتی فراهم کنیم

محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: صادرات در حوزه تبلیغات به‌عنوان بخشی از ظرفیت بزرگ کشور باید به‌صورت جدی فعال شود. همچنین موانع و ایراداتی که در سال‌های گذشته سد راه شرکت‌ها بوده هم باید بر اساس قانون برداشته شود.

وی افزود: در دوره جدید وزارتخانه، تلاش داریم امکان ارائه شعارهای جدید و جسورانه را برای شرکت‌های تبلیغاتی فراهم کنیم و در بخش تبلیغات اجازه دهیم شرکت‌ها ریسک‌پذیرتر عمل کنند.

نوروزپور ادامه داد: استفاده تدریجی از روش‌های نوین فناورانه در کنار عبور از شیوه‌های صرفاً سنتی، می‌تواند امکانات بیشتری در اختیار فعالان این حوزه قرار دهد تا هم توان عرضه محصول و هم حضور مؤثرتر در بازارهای داخلی و خارجی، تقویت شود.

برچسب ها

ارسال نظر

آخرین اخبار