EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۶۸۳

چرا نخبه‌ها استخدام نمی‌شوند؟

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: بخشی از تأخیرها در اجرای برخی فراخوان‌های جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ناشی از محدودیت پست‌های سازمانی و اعلام نیاز دستگاه‌ها بوده است.

چرا نخبه‌ها استخدام نمی‌شوند؟

حسین افشین، رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ساز و کار اجرایی جذب نخبگان گفت: بخشی از تأخیرها در اجرای برخی فراخوان‌های جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ناشی از محدودیت پست‌های سازمانی و اعلام نیاز دستگاه‌ها بوده است.

وی افزود: پیگیر تحقق تعهدات باقی مانده هستیم تا فراخوان‌های بعدی نیز با جدیت اعلام و پیگیری شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تعیین تکلیف درخواست‌های معوق و ایجاد سازوکارهای مؤثرتر برای جذب و نگهداشت نخبگان با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه فرهنگ بهره‌مندی از نیروی انسانی نخبه در ساختار اجرایی کشور به تدریج در حال ترویج است و سهم دستگاه‌های اجرایی از به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از زیست‌بوم نخبگان، رو به افزایش است.

ارسال نظر

آخرین اخبار