اولین صحبتهای نارین دختر سنندجی بعد از بهبود وضعیتش/ فیلم
نارین، دختر ۱۵ ساله سنندجی که پس از هفتهها تحمل خشونت شدید خانوادگی و جراحات سنگین در بیمارستان بستری شد، حالا در ویدیویی تازه از روند درمان خود صحبت میکند.
نارین، دختر ۱۵ ساله سنندجی که پس از هفتهها تحمل خشونت شدید خانوادگی و جراحات سنگین در بیمارستان بستری شد، حالا در ویدیویی تازه از روند درمان خود صحبت میکند؛ ویدیویی که در آن از پزشکان و پرستارانش قدردانی میکند، از آرزوی معلم شدن میگوید و شعری کودکانه میخواند.
نارین در این ویدیو با تشکر از کادر درمان، بهویژه دکتر شاهغیبی، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آیندهاش میگوید دوست دارد معلم شود و وقتی از او پرسیده میشود به دانشآموزانش چه چیزی آموزش خواهد داد، پاسخ میدهد: «احترام بزرگترهاشون رو نگه بدارند.»