EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۶۳۴۷

ابراز نگرانی پاکستان و عربستان از تحولات اخیر در منطقه‌

وزیر خارجه پاکستان و همتای سعودی وی پس از تنش آفرینی مجدد واشنگتن در منطقه، نگرانی عمیق خود را در مورد تحولات منطقه‌ای ابراز کردند.

ابراز نگرانی پاکستان و عربستان از تحولات اخیر در منطقه‌

پس از تنش‌آفرینی مجدد واشنگتن در منطقه، وزارت امور خارجه پاکستان امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: (محمد اسحاق دار) وزیر امور خارجه و (فیصل بن فرحان) همتای سعودی وی طی تماسی تلفنی، نگرانی عمیق خود را در مورد تحولات منطقه‌ای ابراز کردند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص آمده است: وزیر خارجه پاکستان به همتای سعودی خود تعهد اسلام آباد را برای تلاش در جهت تحکیم صلح، در اجرای تفاهم‌ نامه اسلام آباد (میان تهران و واشنگتن) مورد تأکید قرار داد.

این در حالیست که پایگاه خبری آکسیوس پیشتر به نقل از یک مقام آمریکایی با تأیید نقض آتش بس دوباره توسط واشنگتن ادعا کرده بود: ارتش آمریکا در پاسخ به حمله روز شنبه ایران به یک نفتکش تجاری حملاتی را علیه اهدافی در ایران انجام داد.

همچنین تروریست‌های سنتکام، به طور رسمی این تجاوز را تایید کرده بودند.

ارسال نظر

آخرین اخبار