غریبآبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری میکنیم
معاون حقوقی و بینالمللی وزیر امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت نوشت: مسئولیت عاملان جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.
کاظم غریبآبادی شنبه شب ششم تیر ۱۴۰۵ در شبکه ایکس و به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت نوشت: سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.
وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.