EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۸۹۹

فرکی: نباید از بازی با بلژیک حماسه بسازیم

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت ایران برای صعود باید مصر را شکست دهد و نباید از بازی قبلی حماسه بسازد.

فرکی: نباید از بازی با بلژیک حماسه بسازیم

حسین فرکی درباره بازی ایران با بلژیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید عنوان کرد: قبل از بازی تصور خیلی‌ها این بود که تیم ما کار سختی خواهد داشت و احتمالا بلژیک برنده مسابقه می‌شود ولی در پایان 90 دقیقه مشخص شد که هر دو تیم می‌توانستند برنده از زمین بیرون بیایند.

وی ادامه داد: می‌توانیم این بازی را به 6بخش 15‌دقیقه‌ای تقسیم کنیم که در هر بخش اتفاقات مهمی رخ داد. ایران در نیمه‌ اول تصمیم داشت با انجام یک بازی فشرده تیم حریف را کنترل کند و گلی هم نخورد. از طرفی تیم ما چشم به ضدحملات داشت و یک گل هم زد که متأسفانه رد شد. البته اگر در ابتدای بازی گل می‌خوردیم، طبیعتاً تمام اتفاقات مسابقه به هم می‌خورد چون دیگر نمی‌توانستیم فشرده بازی کنیم و این گل می‌توانست همه‌‌چیز را تغییر دهد. علیرضا بیرانوند هم عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و مانع از این شد که دروازه ما باز شود.

وی عنوان کرد: آنها از دقیقه66 یک بازیکنشان را از دست دادند ولی بعد از آن هم حملاتی داشتند که درخشش بیرانوند مانع از گل زدنشان شد. بازیکنان بلژیک یا بدشانس بودند یا بی‌دقت که این فرصت‌ها را از دست دادند. قلعه‌نویی هم بعد از بازی اشاره کرد که ایران هم می‌توانست برنده باشد و هم می‌توانست بازی را ببازد. حالا بازی با مصر را در پیش داریم و برای اینکه صعود خودمان را قطعی کنیم باید برنده از زمین بیرون بیاییم. اگر این بازی مساوی شود، همه‌‌چیز به اما و اگر کشیده می‌شود.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی با بلژیک می‌تواند یک اتفاق بزرگ باشد، یادآور شد: نباید بازی با بلژیک را بزرگ کنیم. بلژیک آن تیم زهردار چند سال قبل نیست و در شرایطی نبود که در سید اول جام‌ جهانی قرار بگیرد. ما هم در این مسابقه با دل و احساس بازی کردیم و یک فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشتیم. باید بیشتر در مورد واقعیت‌ها صحبت کنیم و نباید از این بازی حماسه بسازیم.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار