EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۸۳۷

سیدمهدی طباطبایی: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد

طباطبایی در شبکه ایکس نوشت: حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

سیدمهدی طباطبایی: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد

سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛ حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح‌طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

آنکه در این میانه ساده‌لوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار