EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۵۷۵۹

تاکید بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در دیدار وزیر نفت با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

تاکید بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در دیدار وزیر نفت با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی

 وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه دو کشور در حوزه انرژی گفت‌و‌گو کرد. 

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

همچنین وزیر نفت روز گذشته با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشور‌های عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشور‌های در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.

منبع: وزارت نفت

ارسال نظر

آخرین اخبار