پزشکیان: قدردان تلاش شبانهروزی پاکستان در راستای استقرار صلح در منطقه هستیم
رئیسجمهور ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینهها تأکید کرد.
مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، با آصف علی زرداری، رئیسجمهور پاکستان، دیدار و گفتوگو کرد.
رئیسجمهور کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و تلاشهای شبانهروزی درست پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشرو روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد در کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینهها باشند.
پزشکیان با دعوت از رئیسجمهور پاکستان برای سفر به ایران، تصریح کرد: ایران خانه دوم شماست و ما بسیار علاقمند به میزبانی از شما در تهران هستیم.
آصف علی زرداری، رئیسجمهور پاکستان، نیز در این دیدار روابط دو کشور را تاریخی و مبتنی بر پیوندهای مشترک دینی و فرهنگی و همسایگی توصیف کرد.
رئیسجمهور پاکستان همچنین از مقاومت بیبدیل ملت ایران تجلیل کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و کشورهای اسلامی است.