قالیباف به تهران برگشت/ عراقچی و پزشکیان به پاکستان رفتند
پس از سفری ۲۰ساعته به مسقط، رئیس هیئت مذاکرهکننده به تهران بازگشت.
محمدباقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکرهکننده پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.
ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده محور اصلی گفتگوهای مقامات تهران و مسقط بود.
همچنین دقایقی قبل هیات عالی رتبه کشورمان به ریاست مسعود پزشکیان در بدو ورود به فرودگاه نورخان از سوی رئیس جمهور و نخستوزیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند.