جودوکار قمی ملیپوش تیم جوانان ایران شد
رییس هیات جودوی قم از راهیابی جودوکار شایسته قمی به ترکیب تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران و اعزام وی به رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.
محمدحسن سالاری گفت: ابوالفضل محبی، جودوکار آیندهدار استان قم، پس از موفقیت در رقابتهای انتخابی و پشت سر گذاشتن موفقیتآمیز ارزیابیهای فنی کادر فنی تیم ملی، توانست نظر مربیان را جلب کرده و به عضویت تیم ملی جوانان ایران درآید.
وی گفت: این جودوکار قمی که سابقه درخشانی در مسابقات ردههای پایه دارد و پیش از این نیز موفق به کسب مدال نقره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا شده، قرار است در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، پرچمدار کشورمان در این آوردگاه مهم بینالمللی باشد.
رئیس هیئت جودو قم خاطرنشان کرد: کسب این سهمیه ملی، حاصل تلاشهای مستمر و برنامهریزیهای صورت گرفته در هیئت استان و همچنین همت و پشتکار بالای این ورزشکار است که امیدواریم با کسب موفقیت در مسابقات پیش رو تداوم یابد.
رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه به میزبانی کشور اردن برگزار میشود و ملیپوشان کشورمان برای رویارویی با حریفان آسیایی راهی این مسابقات خواهند شد.
مدیریت ورزش استان با پوشش ۲۲۰ رشته ورزشی که در چارچوب ۵۰ هیأت فعال ساماندهی شدهاند، مسئولیت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را بر عهده دارد و این مجموعه گسترده، تقویت و بهروزرسانی ساختارهای اجرایی را ضروری میسازد.