EN
به روز شده در
کد خبر: ۹۶۱۲۱
وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد:

آغاز فرآیند اجرایی آزادسازی سهام عدالت

وزیر امور اقتصادی و دارایی از آغاز فرآیند اجرایی آزادسازی سهام عدالت خبر داد و گفت: این موضوع در ماه‌های گذشته در شورای عالی بورس به تصویب رسیده و سازمان مربوطه مأمور آغاز فرآیند اجرایی آن شده است.

آغاز فرآیند اجرایی آزادسازی سهام عدالت

 وزیر اقتصاد ودارایی گفت: آزادسازی سهام عدالت در دستور کار است و نتیجه آن در تابستان امسال اعلام می‌شود. 

سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی از آغاز فرآیند اجرایی آزادسازی سهام عدالت خبر داد و گفت: این موضوع در ماه‌های گذشته در شورای عالی بورس به تصویب رسیده و سازمان مربوطه مأمور آغاز فرآیند اجرایی آن شده است.

 مدنی‌زاده با اشاره به آخرین بررسی‌های انجام‌شده در شورای عالی بورس اظهار کرد: در جلسه اخیر شورا نیز موضوع آزادسازی سهام عدالت مطرح شد و با توجه به آماده بودن شرایط، این اقدام در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای اجرای این طرح، تمهیدات متعددی در حال انجام است و موارد مختلفی باید به‌صورت مرحله‌به‌مرحله انجام شود که برگزاری مجامع یکی از الزامات مهم آن به شمار می‌رود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری مجامع آغاز شده است، تصریح کرد: در صورتی که مجمع برگزار نشود، طبق قانون تجارت، دادستان می‌تواند ارکان شرکت‌های سرمایه‌گذاری را مکلف به برگزاری مجمع کند و این فرآیند انجام خواهد شد.

مدنی‌زاده تأکید کرد: تلاش می‌کنیم این موضوع در سال جاری به نتیجه برسد و مردم عزیز بتوانند سهام عدالت خود را در همین تابستان دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

آخرین اخبار